OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: I din roll ingår det att sköta receptionen och se till att allt är i ordning.Du kommer att svara i telefon, ta emot och välkomna besökare, ta hand om möteskalendern samt förbereda möten och sköta inköp av kontorsmaterial.Vidare ska du vara behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som kopiering/scanning och inbindning av presentationer samt vara backup till assistenterna vid behov. Bakgrund: Vi söker dig som har det lilla extra och som helst har arbetat som receptionist tidigare samt är van att arbeta i en internationell miljö, du ska vara en rutinerad koordinator.Den stora vikten ligger i att du är serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande.Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt, hanterar du danska, tyska och/eller finska så är det ett plus.Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du är öppen och utåtriktad, representativ och prestigelös.Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer.Du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är ansvarstagande.Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra. Övrigt: Tjänsten är på är heltid och är en visstidanställning.Tjänsten ska tillsättas omgående och löper på fram till mars 2010.Tycker du att tjänsten låter intressant, är du välkommen att fylla i ansökan, bifoga CV och personligt brev.Intervjuer kommer att ske löpande.Glöm inte att motivera varför just du passar för tjänsten. OBS !Vi vill ha din ansökan på engelska. Sök tjänsten via Inhouse hemsida under administration Vill du veta mer!
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013