OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du kontakt med kunder och medarbetare och drivs av att matcha kundens behov av vårdpersonal? Vacant Vårdbemanning är dotterbolag till Vacant Helse A/S som arbetat med bemanning inom vården i Norge sedan 2008 och nu även löser vårdgivares bemanning i Sverige.
Försäljning, bemanning och rekrytering är huvuduppgifterna och du utför arbetet tillsammans med en kollega i Sverige och har även stöd från kontoret i Olso. Du kommer att vara en del i satsningen att etablera och växa Vacants verksamhet i Sverige vilket ställer stora krav på dig att aktivt arbeta med kundkontakter och konsulter. Du har förmåga att arbeta självständigt och kan arbeta i ett högt tempo för att nå uppsatta försäljningsmål. Du behöver förmåga att skapa bra relationer och hitta nya vägar för att både nå kunderna och potentiella konsulter. Du hanterar självständigt hela processen från att hitta kunder och göra avslut till att hitta rätt person till uppdraget.
Du har erfarenhet av bemanningsverksamhet och/eller rekrytering och kan visa på goda försäljningsresultat oavsett kanal. Körkort är nödvändigt även om huvuddelen av kontakten med kunder sker på distans. Det är en fördel om du har arbetat inom vården och har en vårdrelaterad utbildning. Du behärskar Office-paketet och är bekant med att arbeta i CRM- och planeringssystem.
Eftersom verksamheten i Sverige är under expansion har du stora möjligheter att påverka utvecklingen och även vara med och styra inriktning till framgång inom olika områden. Du kommer att svettas och ha väldigt stimulerade uppgifter med stort eget ansvar.
Placeringsort är Stockholm men för rätt person går det att göra lösningar med arbete på distans eftersom du kommer att arbeta med kunder över hela Sverige.
Sista ansökningsdag: Snarast, urval görs löpande för en snabb tillsättning.
Skicka din ansökan idag!
Välkommen att höra av dig Torbjörn Ferndahl på Madicon AB som är vårt stöd i denna rekrytering,