OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett deltidsarbete på 50% och har erfarenhet som vaktmästare? Vår attraktiva kund i Solna, med fokus på diskrimineringsfrågor, söker nu en självgående och samarbetsfokuserad vaktmästare som inte är rädd att ta egna initiativ.
Om uppdraget:
Vår kund är en statlig myndighet som arbetar på uppdrag av Sveriges riksdag och regering för att främja lika rättigheter och möjligheter. Deras mål är att skapa ett samhälle där människors lika rättigheter och möjligheter respekteras – oavsett förutsättningar.
Dina arbetsuppgifter:
Som vaktmästare hos vår kund kommer du att hantera kontorsförråd på myndigheten, vilket inkluderar att fylla på material och informera lokal- och säkerhetssamordnaren om inköp som behöver göras, hantera skrivarrum och utrustning i gemensamhetsutrymmen, ta emot bud/varor och packa upp och distribuera, samt genomföra felsökningar rörande lokalen. Du kommer även att självständigt avhjälpa möjliga fel, alternativt rapportera och följa upp fel tillsammans med hyresvärden eller andra leverantörer, hantera återvinning på myndigheten och se till att materialet forslas till angivet återvinningsrum i fastigheten, hantera sekretesskärl, se till att det är rent och snyggt i lokaler, konferensrum och i extern zon, samt övrigt förekommande kontorsservicearbete. Pallhantering av varor ingår även i arbetsuppgifterna.
Dina kvalifikationer:
Omfattning och tillträde:
Tjänsten avser ett konsultuppdrag på 50% under perioden 2018-11-01 - 2019-06-30, med chans till förlängning. Du kommer att arbeta fyra (4) timmar per dag måndag till fredag, alternativt fördela dessa 20 timmar per vecka på annat vis enligt överenskommelse.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/
Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia
Kontaktpersoner på detta företaget
Johanna Ebermo
Carolina Elfving
Mattias Söderberg
Linus Lindersjö
Edith Malm
Gunilla Lindell
Anders Scabuzzo
Matilda Nyberg-Dahlbäck
Helen Schoultz
Annika Englund