OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Initiativtagande administratör inom verksamhetsutveckling
Som administratör förväntas du ha tidigare administrativ erfarenhet, med fördel från utvecklingsuppdrag och/eller i rollen som administrativ assistent. Du har datorvana, förmåga att skapa struktur men kan också agera flexibelt om det behövs. Uppdraget har central placering i Linköping och löper mellan februari och september, med möjlig förlängning. Välkommen med din ansökan för tjänsten som administratör inom området för verksamhetsutveckling!
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Linköping
Omfattning: Heltid, start omgående och till 30 september (med chans till förlängning).
Arbetsbeskrivning
På en sammansvetsad enhet om 15 kollegor arbetar man med kontroll, uppföljning, stöd till chefer och strategiskt arbete. Här finns det stora möjligheter att utvecklas och påverka såväl miljö- som säkerhetsarbetet i hela organisationen. Du sitter i attraktiva lokaler mitt i city med närhet till såväl affärer som kommunikationer.
Dina arbetsuppgifter:
• boka, genomföra och protokollföra möten i verksamheten med tema säkerhet.
• Revidering av texter, bokning av lokaler och utskick av mötesinbjudningar.
• Övrig administration som t.ex. mötesanteckningar och beställningar
• Stötta i utvecklingsarbete med bl.a. revidering av metodstöd och interna dokument.
• Möjlighet för ansvar av egna utvecklingsuppdrag t.ex. förbättring av process eller metod.
Kvalifikationer
Här behöver du tidigare administrativ erfarenhet, gymnasieutbildning samt med fördel akademisk utbildning. Du har datorvana och lätt för att sätta dig in i olika system. Eftersom du bokar möten och för anteckningar behöver du hålla en hög språklig nivå på svenska.
Som person har du lätt för att lära och god förmåga att såväl skapa som hålla struktur. Du tar initiativ och ansvar, agerar flexibelt och prioriterar om när det behövs. I egenskap av administratör inom offentlig sektor är det särskilt viktigt att du är professionell och kommunikativ. Du har till exempel inga problem med att tala inför andra och ser ljust på såväl arbete som kollegor. Vidare arbetar du prestigelöst och agerar nyfiket inför situationer och arbetsuppgifter.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-03-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Martin Sjögren | martin.sjogren@randstad.se [ mailto:martin.sjogren@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström