OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter en administrativ roll på deltid? Vi söker för kunds räkning en administratör med varierande arbetsuppgifter och med inslag av enklare ekonomiarbete. Arbetet är tänk att starta i mitten av maj till och med oktober med chans till förlängning.
Då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum rekommenderar vi dig att skicka in ansökan redan idag.
Dina arbetsuppgifter
Denna administrativa roll innebär en mängd varierande arbetsuppgifter där du både ansvara för vissa områden samt supporta administrationschefen i andra.
Exempel på områden du kommer ansvara över är: visitkort, fotoredigering av hemsidan, registrering av e-mailkonton, uppdatering av e-maillistor, översättning av CV till kundens format, serva kunder, boka hotell och organisera resor.
Exempel på områden du kommer supporta över är: försäkringar, kontraktshanteringar, licensregistreringar, anordna event, reseräkningar samt lönekörningar.
Du kommer att arbeta tillsammans med en administrationschef som kommer stötta dig i ditt arbete.
Om företaget
Vår kund är i dag en av de ledande aktörerna inom avancerad produkt- och processutveckling i Västsverige. De är ett arbetar med industriföretag som är i behov av teknisk utveckling eller kapacitetsförstärkning. Kunden erbjuder tekniska konsulttjänster inom fordonsindustrin, telekom och energi.
Din profil
För att passa i rollen som administratör tror vi att du har någon slags arbetslivserfarenhet. Flytande svenska och tal i skrift är ett krav samt viss kunskap i engelska.
Meriterande är det om du har erfarenhet av administrativt arbete samt körkort. Även kunskaper inom HR och tyska anses meriterande.
Det viktigaste för denna tjänst är att du har rätt personlighet. Du är en framåt och initiativtagande som ser vad som behöver göras. Då denna roll innebär en rad olika arbetsuppgifter är det viktigt att du är strukturerad samt kommunikativ då du har kontakt med anställda och externa partner. Du gillar att arbeta tillsammans med andra men trivs också med att arbeta enskilt.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
Villkor
Då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum rekommenderar vi dig att skicka in ansökan redan idag.
Omfattning: Deltid 50%
Start: Mitten av maj till och med oktober, med chans till förlängning.
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna