OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Initiativtagande chefssekreterare till ICA
Trivs du i koordinerande roller och vill ta chansen att jobba på Sveriges ledande företag inom detaljhandel? Är du dessutom initiativtagande, utåtriktad och har en god känsla för service? Då har vi på Randstad nästa uppdrag för dig. Vi söker nu, för start den 7 augusti, en självgående chefssekreterare till ICA. Kontoret ligger i Solna, strax utanför Stockholm. Välkommen med din ansökan!
Uppdragsgivare: Randstad AB
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid, 8-17. Med start den sjunde augusti och med uppdrag till den 31 december 2017 (med mycket stor chans till förlängning).
Arbetsbeskrivning:
I rollen som chefssekreterare arbetar du nära såväl affärschefer som ledningsgruppen och förtroendevalda handlare. Du stöttar dem med ledningsgruppsarbetet och är en viktig aktör när det kommer till att samordna och planera möten.
Dina arbetsuppgifter:
• Ansvara för kallelser, agendor, protokoll och praktiska arrangemang som bokning av lokaler, mat och logi.
• Sammanställa material inför möten, bidra med idéer och förslag och efter mötet skicka ut uppföljningsmaterial liksom säkra genomförandet av tagna beslut.
• Granska och administrera rådsarvoden, fakturor och utlägg liksom säkerställa strukturen för avdelningens dokumentation och mailgrupper.
• Planera och koordinera interna och externa aktiviteter och event som berör delar av ledningsgruppen, hela funktionen eller handlarkollektivet.
• Vid behov avlasta chefer med passning av telefon, mail och kalender.
Kvalifikationer:
Här behöver du:
• Erfarenhet från en liknande roll och med fördel från en större organisation.
• Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
• God kommunikativ förmåga i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
För den här tjänsten söker vi dig som är initiativtagande som person och kommer med egna idéer och förslag. Vidare är du utåtriktad och har en god känsla för service och bemötande. Är du dessutom självgående i ditt arbete och har hög integritet kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.
Har du minst 3 eller fler års erfarenhet från en liknande roll så ser vi det som plus (men inte krav).
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-07-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Kim Flemström | kim.flemstrom@randstad.se [ mailto:kim.flemstrom@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström