OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en duktig inkassohandläggare.Uppdraget löper till i slutet av juni 2009 Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som inkassohandläggare och handlägga ärenden från både kunder och gäldenärer via post, mail, fax och telefon.I dina arbetsuppgifter ingår även att uppdatera listor i syfte att hålla kundstocken aktualiserad.Kvalifikationer: Rätt person för tjänsten har ekonomisk el juridisk utbildning samt tidigare administrativ erfarenhet.Har du erfarenhet från inkassohandläggning är det meriterande.God dator och telefonvana är ett krav Personlighet: För att passa för tjänsten är det viktigt att du är serviceminded och social.Du är pigg och alert, tar gärna egna initiativ och tycker att det är roligt med administration Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en trevlig miljö på ett spännande företag.Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00