OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund som är en välkänd bank söker vi nu en inkassohandläggare som under ca 8 månader kan stötta den befintliga gruppen. Detta är initialt ett konsultuppdrag men möjlighet till överrekrytering finns. Uppdraget är med start omgående och placering är i centrala Stockholm.
Om rollen och profilen
I rollen som inkassohandläggare kommer du att analysera och hantera kravåtgärder och ansvara för kommunikationen med kunder. Du genomför uppföljningar med kunder, utvecklar processer, hanterar post och mail och har kontinuerliga dialoger med kunder.
Vi söker dig som är van vid att ha dialoger med kunder över telefon och som har en förmåga att guida och bemöta kunder med olika slags behov. Du har ett intresse av att ta fram och tolka information och ett driv att förbättra och utveckla satta processer. Du är analytiskt lagd, tycker om att lösa problem och att ha kontakter både internt och externt.
Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning, akademisk utbildning är meriterande men inget krav. Eftersom du i rollen har kundkontakt krävs det att du behärskar svenska obehindrat i tal och skrift samt har goda engelskakunskaper då viss kundkontakt sker på engelska.
Nyfiken?
Vill du veta mer om rollen och bolaget, kontakta gärna Lisa de Verdier på lisa.de.verdier@talentsofsweden.se eller Andreas Alexander på andreas.alexander@talentsofsweden.se. Vi ser fram emot din ansökan och intervjuar kandidater löpande.
Sökord: inkassohandläggare, administration, handläggare, analys, bank, ekonomi, finans, talents of sweden