Inkassohandläggare till finansbolag i Solna

Inkassohandläggare till finansbolag i Solna

Arbetsbeskrivning

SJR söker nu dig som vill arbeta som inkassohandläggare Vår kund är ett finansbolag med kontor i Solna och du välkomnas in i ett härligt team som hjälper varandra.

Om Rollen
Du kommer bland annat arbeta med kontakt med gäldenärer och få dem att lägga upp en avbetalningssplan. Ta emot inkommande samtal, kreditprövningar, ha kontakt med kronofogden och hantera skuldsaneringar, bestridanden.

Rollen är heltid och det finns flextid. I nuläget arbetar man på kontoret i Solna men inom snar framtid finns möjlighet att arbeta hemifrån 1-2 dagar i veckan. Det är ett konsultuppdrag där du anställs via oss men det finns möjlighet längre fram att anställas av företaget då de ser långsiktigt på tjänsten.

Din Bakgrund
Du har någon slags inkassoerfarenhet (allt från 2 månader och uppåt) så du har en förståelse för rollen. Vidare kan du kommunicera på svenska och engelska. Som person är du positiv, nyfiken och gillar att möta andra människor. Du är även strukturerad och noggrann.



Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


28 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024