OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Företaget är ett kreditmarknadsbolag som arbetar med ut- och inlåning för privatpersoner på den svenska marknaden. Tjänsten Tjänsten som inkassohandläggare är på heltid och du kommer till att börja med arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till kundföretaget efter att du kommit in i rollen. Arbetsuppgifter Tjänsten som inkassohandläggare innebär att du kommer arbeta med företagets krav- och inkassohanteringen. I ditt arbete sköter du kontakten med kunder angående uteblivna betalningar och betalningssvårigheter där du tillsammans med kunden ska komma fram till en lösning t.ex. genom att lägga upp avbetlaningsplaner m.m. Kvalifikationer För tjänsten krävs: * Minst gymnasieutbildning * Erfarenhet av arbete inom krav-/inkassohandläggning * Vana vid kundkontakter * Goda kunskaper i engelska * Även bredare språkkunskaper är meriterande För att passa för tjänsten ser vi att du är en trevlig och pedagogiskt lagd som är trevlig och social. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719