OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att kundföretaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och kundföretaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Företaget är en branschledande leverantör av kredithanteringstjänster med närvaro på över 20 marknader i Europa. Bolaget hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöden och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får de stöd de behöver för att bli skuldfria.
Arbetsuppgifter:
Som handläggare sitter du i hjärtat av verksamheten och har den viktiga uppgiften att hjälpa människor att bli skuldfria. Stort fokus i denna roll ligger på att söka kontakt- och etablera en dialog med kunder. Det kan stundvis vara en utmanande uppgift och ställer höga krav på din förmåga att bemöta personer på ett respektfullt och empatiskt sätt, samtidigt som du behöver kunna ställa krav och ta fram en lösning. Ett urval av arbetsuppgifter är att kommunicera över mail och telefon, göra kvalitativa och kostnadseffektiva bedömningar i ärenden samt lägga upp betalningsplaner. Vidare arbetar du med andra förekommande administrativa arbetsuppgifter samt är delaktig i förbättringsprojekt.
Du erbjuds en introduktion för att skapa en förståelse för kundföretagets arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med andra i ett team på en arbetsplats som värdesätter samarbete och präglats av att ha roligt och utvecklas tillsammans med företaget.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Relevant arbetslivserfarenhet inom ekonomi, kredit eller krav/inkassoavdelning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• mycket bra kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att lyckas i rollen har du förmågan att på egen hand skapa struktur i ditt arbete och enkelt prioritera rätt saker. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och kan ta egna beslut för att komma framåt. Du driver självständigt dina arbetsuppgifter men har också en god samarbetsförmåga och ser värdet med att arbeta tillsammans i ett team. Vidare är du noggrann och flexibel och bekväm med sociala kontaktytor i ditt arbete. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte av nya utmaningar. Slutligen trivs du i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund