OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Verifone är i en expanderande fas och letar nu efter dig som söker en spännande roll med stora utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vi söker en inkassohandläggare på heltid!
Du kommer att tillhöra avdelningen Customer Service som hanterar Verifones befintliga kunder. I rollen som inkassohandläggare kommer du främst att arbeta med att på ett kreativt och kompetent sätt minimera förfallna betalningar. Du kommer att arbeta med granskning av kundkonton, förbereda kontoutdrag och prognos samt rapportera status om förfallna konton.
Det är därmed viktigt att du är förtroendeingivande som person och har lätt för skapa en god relation med kund. Förutom att leverera hög kvalitet ut mot kund ser vi också att du är en positiv och strukturerad person.
Vi söker dig som:
- Har tidigare erfarenhet av inkasso, kundtjänst eller fakturering
- Har en god kommunikativ förmåga och kan ta olika typer av människor
- Är lösningsorienterad, effektiv och strukturerad
- Trivs i en öppen arbetsmiljö och är flexibel som person
- Innehar slutbetyg från gymnasiet
- Är flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Detta erbjuds:
- Högt tempo och utvecklingsmöjligheter
- Vara del av ett familjärt och sammansvetsat team
- Spännande AW:s och andra företagsevent
Verifone grundades 1981 och tillhandahåller säkra och effektiva lösningar för att kunna ta betalt med kort. De är idag världsledande inom tjänster och hårdvara för kortbetalning och finns i mer än 150 länder världen över. Verifone tillhandahåller lösningar för elektroniska betalningar till alla sorters miljöer - från den lilla kvartersbutiken och obemannade automater till stora internationella butikskoncerner och e-handel.
Tjänsten är beräknad att starta omgående och dina arbetstider kommer att vara vardagar mellan 08.00-17.00. Kontoret är beläget i Hammarby-Sjöstad.
Välkommen med din ansökan. Intervjuer sker löpande!