Inkassorådgivare

Inkassorådgivare

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi ytterligare inkassorådgivare till teamet för inbound. Tjänsten startar 8 juni med en betald utbildning.

I rollen som inkassorådgivare kommer du att ansvara för att hantera och administrera inkommande samtal. Du kommer att ha kontakt med gäldenärer som har fått en faktura som de ännu inte har betalat. Dina arbetsuppgifter blir då att hitta rätt betalningslösning tillsammans med geldenären, det kan innebära att informera om avbetalningsplan och anstånd vid behov. Du administrerar sedan ärendena i affärssystem. Ditt arbete följs upp inom olika fokusområden kontinuerligt i syfte att ständigt utveckla dig i rollen.

Du erbjuds en gedigen introduktion för att skapa en förståelse för arbetssätt och system. Du ingår i ett team och arbetsplatsen präglas av att man värdesätter ett gott samarbete och teamkänsla.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänst och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du har en bakgrund inom service och är van vid att ha kontakt med människor, gärna inom olika områden och drivs av att hjälpa andra. Du bör vara van att orientera dig i olika typer av datasystem och vara målinriktiad, då abretet kontuinuerligt följs upp.

Om företaget
Arbetstiderna är varierande och passen är mellan kl 08-18.00, mån-fre.

Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund. Uppdraget pågår minst 6 månader och ambitionen är att du blir anställd hos vår kund för vidare utveckling.
Vi tar ej emot ansökningar via länken. Ditt CV mejlar du till info@bemanningskontoret.se
Efter att rekryteringsprocessen avslutas, sparar vi ej ditt CV.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2020
  • Ansök senast: 22 maj 2020

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024