OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi rådgivare till vår kund i centrala Göteborg. I rollen arbetar du med att handlägga kundernas efterbevakningsärenden och ansvarar för hela processen och för att kundens ärenden hanteras i enlighet med företagets koncept, kundunika lösningar och värderingar.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande samtal via telefon
- Utgående samtal
- Administrativa uppgifter
- Stötta kunder i olika ekonomiska situationer
- Kontakt med statliga myndigheter
- Handläggning av inkassoärenden
Arbetstiderna är Måndag till Fredag 08.00-17.00
Din profil
Vi söker dig som är professionell och ödmjuk i ditt bemötande och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och viljan och drivkraften att vilja lära mer.
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med inkasso eller handläggning av efterbevakningsärenden är det meriterande. Du trivs med att arbeta mot mål och uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Du är en teamplayer men trivs också bra att arbeta ensam.
Du är strukturerad och trivs att arbeta med administration och har lätt för olika system.