Inkassorådgivare

Inkassorådgivare

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi inkassorådgivare till teamet för inbound.

I rollen som inkassorådgivare kommer du att ansvara för att hantera och administrera inkommande samtal. Du kommer att ha kontakt med gäldenärer som har fått en faktura som de ännu inte har betalat. Dina arbetsuppgifter blir då att hitta rätt betalningslösning tillsammans med geldenären, det kan innebära att informera om avbetalningsplan och anstånd vid behov. Du administrerar sedan ärendena i affärssystem.

Du ingår i ett team där det är viktigt att arbeta mot gemensamma och enskilda mål.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänst eller har en bakgrund inom service och är van vid att ha kontakt med människor och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du bör vara van att orientera dig i olika typer av datasystem och vara målinriktiad, då arbetet kontuinuerligt följs upp.

För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor och arbeta med telefon som ditt främsta arbetsredskap.

Om företaget
Tjänsten startar 19 april och inleds med en gedigen utbildning för att du ska få en god förståelse för processen, arbetssätt och system.
Arbetstiderna är mån-fre 8-18 där du arbetar 9-18 eller 8-17. Du har möjlighet att arbeta hemma 2 dagar/vecka.

Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund. Uppdraget pågår minst 6 månader och ambitionen är att du sedan blir anställd hos vår kund för vidare utveckling.
Vi tar ej emot ansökningar via länken.

Ditt CV mejlar du till info@bemanningskontoret.se
Efter att rekryteringsprocessen avslutas, sparar vi ej ditt CV.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 4 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 1 april 2022

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024