Inkassorådgivare i centrala Göteborg

Inkassorådgivare i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund inom Inkasso i Göteborg söker vi rådgivare till SAT-team

Som rådgivare i Special Action Team (SAT) ansvarar du och dina kollegor för utgående telefoni.
Det kan exempelvis vara att följa upp en kampanj, påminnelser, efterbevakning eller punktinsatser gällande vissa klienter. Special Action Team ansvarar även för att all
administration kopplad till specifikt utvalda klienter. Dock är huvuduppgiften utgående telefoni och förhandling med våra kunder med en mindre del administrativt arbete. Vårt
främsta arbetverktyg är telefonen och det är viktigt att varje samtal håller hög kvalitet och hanteras så effektivt och professionellt som möjligt

Du ingår i ett team där det är viktigt att arbeta mot gemensamma och enskilda mål.

Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från kundtjänst eller har en bakgrund inom service och är van vid att ha kontakt med människor och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller juridik är meriterande. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du bör vara van att orientera dig i olika typer av datasystem och vara målinriktiad, då arbetet kontuinuerligt följs upp.

För att trivas i rollen är det viktigt att du trivs med att ha kontakt med människor och arbeta med telefon som ditt främsta arbetsredskap.

Om företaget
Tjänsten startar 7 Juni och inleds med en gedigen utbildning för att du ska få en god förståelse för processen, arbetssätt och system.
Arbetstiderna är mån-ons 8.00-17.00 Torsdagar 08.00-16.30 Fredag 08.00-15.00. Du har möjlighet att arbeta hemma 2-3 dagar/vecka.

Detta är en direktrekrytering till vår kund i centrala Göteborg, du blir alltså anställd direkt på din arbetsplats.
Ditt CV mejlar du till info@bemanningskontoret.se
Efter att rekryteringsprocessen avslutas, sparar vi ej ditt CV.

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 maj 2022
  • Ansök senast: 13 maj 2022

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

4 november 2024

4 november 2024

Serviceinriktad inkassohandläggare

1 november 2024