Inkassorådgivare på deltid till Intrum

Inkassorådgivare på deltid till Intrum

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på deltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Intrum. Du behöver kunna arbeta minst 10 timmar i veckan.

Om företaget:

Intrum är ett välkänt kredithanteringsföretag. Deras uppdrag är att skapa en sund ekonomi i samhället. De är verksamma runt om i Europa med omkring 8000 anställda i 27 länder. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. I Sverige är det omkring 450 medarbetare. På arbetsplatsen råder en familjär stämning och nu letar vi efter en person som vill vara en del av servicedeskteamet. Intrum är ett välkänt kredithanteringsföretag. Deras uppdrag är att skapa en sund ekonomi i samhället. De är verksamma runt om i Europa med omkring 8000 anställda i 27 länder. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. I Sverige är det omkring 450 medarbetare. På arbetsplatsen råder en familjär stämning och nu letar vi efter personer som vill vara en del av servicedeskteamet.

Arbetsuppgifter:

Som handläggare sitter du i hjärtat av verksamheten och har den viktiga uppgiften med att hjälpa människor till en sund ekonomi med syfte att bli skuldfria. Fokus för denna roll ligger på att ta emot inkommande och utgående samtal från kunder främst via telefon men även via mail. Det kan stundvis vara en utmanande uppgift och ställer höga krav på din förmåga att bemöta personer på ett respektfullt och empatiskt förhållningssätt. Du erbjuds en grundutbildning inom inkasso för att lära dig hur ärendena ska hanteras och du får även lära dig Intrums arbetssätt och system. Du arbetar tillsammans med andra i ett team som värdesätter samarbete och präglas av att ha roligt och utvecklas tillsammans.
• Hantera inkommande och utgående samtal till kunder.
• Hjälpa kunder till en sund ekonomi genom hög service och ödmjukhet.
• Behöver kunna arbeta minst 10 timmar i veckan.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Grundläggande datorkunskap
• Obehindrad i svenska i både tal och skrift samt grundläggande kunskaper i engelska
• Meriterande med övriga språkkunskaper
• Meriterande med tidigare erfarenhet av serviceyrke eller annat
Vi söker dig som är en social kameleont och som drivs av att hjälpa människor. Du älskar utmaningar och är serviceorienterad samtidigt som du har skinn på näsan och kan hålla dig lugn i situationer med upprörda kunder. Har du jobbat med människor och inom service och vet precis hur du får människor att känna sig trygga och våga öppna sig så är det helt klart ett plus. Du tycker det är viktigt att ha roligt på jobbet och värdesätter härlig sammanhållning på en arbetsplats med väldigt varierande åldrar.

Övrig information:

Start: 15e januari
Tider: Behöver kunna arbeta minst 10 timmar i veckan.
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2022
  • Ansök senast: 15 januari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


28 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024