Inkassorådgivare till Late Collection - team

Inkassorådgivare till Late Collection - team

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi rådgivare till vår kund i centrala Göteborg.

Just nu söker vi efter kollegor till Intrums Late Collection-team. I rollen arbetar du med att handlägga kundernas efterbevakningsärenden och ansvarar för hela processen och för att kundens ärenden hanteras i enlighet med Intrums koncept, kundunika lösningar och Intrums värderingar.
Intrum erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att hjälpa människor till en sund ekonomi.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande samtal via telefon
- Administrativa uppgifter
- Stötta kunder i olika ekonomiska situationer
- Kontakt med statliga myndigheter
- Handläggning av inkassoärenden

Arbetstiderna är Måndag till Fredag 08.00-17.00

Din profil
Vi söker dig som är proffesionell och ödmjuk i ditt bemötande, har erfarenhet från inkasso eller annat yrke inom handläggning och är van att hantera flera olika typer av samtal med kunder.
Du har avslutad gymnasieutbildning och viljan och drivkraften att vilja lära mer. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med inkassso och efterbevakningsärenden är det meriterande. Du trivs med att arbeta mot mål och uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Om Intrum
Intrum är den branschledande leverantören av kredithanteringstjänster med närvaro på 24 marknader i Europa. Intrum hjälper företag att utvecklas genom att erbjuda lösningar som utformats för att förbättra företagens kassaflöde och långsiktiga lönsamhet samt genom att ta hand om deras kunder. En viktig del av bolagets mission är att se till att privatpersoner och företag får det stöd de behöver för att bli skuldfria. Intrum har över 8 000 engagerade och medkännande medarbetare som hjälper cirka 80 000 företag runt om i Europa. Intrum har sitt huvudkontor i Stockholm och i denna tjänsten är du placerad på kontoret i centrala Göteborg.

Vi träffar kandidater löpande så du är varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget
Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret och uthyrd till vår kund. Uppdraget pågår minst 6 månader och ambitionen är att du blir anställd hos vår kund för vidare utveckling.
Vi tar ej emot ansökningar via länken. Ditt CV mejlar du till info@bemanningskontoret.se
Efter att rekryteringsprocessen avslutas, sparar vi ej ditt CV.

Välkommen till oss!

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 3 juni 2022

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


28 november 2024

Handläggare till Svea Inkasso

Handläggare till Svea Inkasso

19 november 2024