Inköp/ Admin

Inköp/ Admin

Arbetsbeskrivning

BRABAG® är ett ungt bolag inom storsäck och emballagebranschen och befinner sig i en expansiv fas och söker nu vår stabila ryggrad i organisationen till kontoret i Malmö.


Du kommer att vara delaktig i det mesta inom bolaget. Allt ifrån kontakt med kunder, partners, bokföring, optimering, offertarbete, fakturering och inköp. Detta innebär att du måste hantera ett högt tempo och kunna ha många projekt igång samtidigt utan att tappa fokus.


Du bör ha datorvana och jobbat i MS Office, hög socialkompetens, behärska svenska och engelska språket i både tal och skrift (annat nordiskt språk är ett stort plus) samt ha B-körkort.


Tidigare erfarenheter inom inköp, administrativa och säljande arbetsuppgifter är meriterande.


Vi erbjuden en flexibel och fri yrkesroll med stort eget ansvar.


Låter detta intressant, vill du vara med om en spännande och utvecklande resa, tveka inte med att höra av dig.


Vänligen
Kristoffer Hansson
BRABAG®

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BRABAG AB Malmö
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2021
  • Ansök senast: 17 februari 2021

Postadress

Hakegatan 1
Malmö, 21124

Liknande jobb


Operativ Inköpare

Operativ Inköpare

14 november 2024

Supply Manager till Saab

Supply Manager till Saab

14 november 2024

Strategisk Inköpschef till Saab

Strategisk Inköpschef till Saab

14 november 2024