Inköp - Bakoffice - Säljsupport Profilreklam

Arbetsbeskrivning

Vi söker endast dig med branschvana från Profil & Presentreklambranschen!

(Obs minst ett års dokumenterad branschvana från profilbranschen).

Vi söker dig som har den rätta känslan för kundservice och som älskar att bygga och vårda relationer.

Du blir en del av ett team på ca 4-5 personer som sitter i trevliga lokaler centralt i Stockholm.

Beskrivning:

Din uppgift är att arbeta som backoffice och inköp, du hanterar hela vårat sortiment med inköp, kalkyl samt leveransbevakning.

På sikt skall du även hantera import. Du ansvarar för inköp, ut/inleveranser, servar kunder och följer upp inkommande förfrågningar, gör offerter, ringer och du uppdaterar även vår hemsida med priser & bilder.

Vi tror att det passar en befintlig säljare idag inom profilreklambranschen som vill göra mer administrativa uppgifter men inte tappa säljet alternativt dig som jobbar med detta och vill gå vidare i ett expanderande företag.

Arbetet är väldigt roligt och omväxlande och ställer krav på dig att du kan hålla mycket i luften och driva projekt, tanken är att tjänsten skall utvecklas mer till marknadssidan på sikt.

OBS! Branschvana från Profil & Presentreklam.

Personliga egenskaper:
* Du är en god kommunikatör och är noggrann
* Tåla ett högt tempo
* Du är kreativ

Du är attraktiv för oss för att:

- Du har affärssinne och drivs av resultat
- Du är orädd och har stor social förmåga samt tycker om att förhandla och bygga relationer
- Du tycker att det är kul att arbeta självständigt samt i grupp i en intensiv miljö
- Du tar ansvar för ditt arbete


Vi attraherar dig för att:

- Du får en grundlön men även en ersättning på hela företagets resultat
- Du får möjlighet att utvecklas parallellt med företagets expansion
- Du får arbeta på ett centralt beläget kontor med bra kommunikationer, en bit från Stureplan
- Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.

Det finns mycket goda chanser till utveckling. Kanske är du en blivande delägare på sikt? Företaget är litet och vår ambition är att vi skall växa med dig.

Tjänsten är hel/deltid efter överenskommelse.
---------------------- ---------------------- ----------------------
Vi vill ej ha samtal från rekryteringsföretag el. liknande! Tack.
---------------------- ---------------------- ----------------------

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig Rekryteringsansvarig

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Brand Concept Sweden Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid/Deltid
  • Heltid eller deltid enligt ök
  • Publicerat: 10 maj 2016

Besöksadress

Styrmansgatan 16
Stockholm

Postadress

Styrmansgatan 16
Stockholm, 11432

Liknande jobb


Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024

21 november 2024