Inköp och administration

Inköp och administration

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Ergolift AB i Arboga är ett företag som hjälper kunder i hela världen att arbeta viktlöst. Ergolift är ett hjälpmedel för både lätta och tunga detaljer, som ökar produktiviteten och minskar risken för belastningsskador. Vi är idag 8 st medarbetare och vi står på tillväxt inför framtiden.
 
Vi har en spännande framtid framför oss och strävar nu efter att förstärka vår organisation med en person som kan ansvara för kontoret och uppgifter såsom inköp och administration. Tjänsten kommer bland annat innehålla:




Övergripande ansvar för administration inom företaget
Order, lageradministration och fakturering
Inköp av delar till Ergolift och av frakter, kontorsmaterial och liknande
Kundreskontra och leverantörsreskontra
Framtagande av dokumentation på våra kundprojekt
Arkivering



Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har någon liknande erfarenhet eller utbildning inom administration eller ekonomi sedan tidigare. Det viktigaste är dock din personlighet och att du är en person med huvudet på skaft samt med ett intresse för att lära dig nya saker.  


Goda kunskaper att uttrycka sig muntligt och i skrift på svenska och engelska är ett krav, kan du ytterligare språk är det meriterande. Erfarenhet av datasystem som Pyramid, Monitor eller System Andersson är också meriterande.  
 
Intresserad?
Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringsansvarig:  


-                 Alexander Björklund på telefonnummer: 079-0655899 eller via e-post: alexander.bjorklund@bestbemanning.nu
 

Om Best bemanning & rekrytering


- Vi matchar företagens bemanningsbehov med rätt kompetens
Vi kallar oss Best av flera anledningar. Dels har vi många års erfarenhet av rekryteringsbranschen och stenkoll på den lokala marknaden. Dessutom har vi byggt upp ett stort kontaktnät och en diger kandidatbank – det gör att vi snabbt och smidigt kan matcha rätt medarbetare med företagens bemanningsbehov.
Men det absolut besta med oss är våra medarbetare. Vi vet att ju bättre vi tar hand om våra anställda, desto bättre förutsättningar ger vi dem till att utvecklas. Därför arbetar vi individuellt med våra medarbetare och månar om deras intressen. Vi gör helt enkelt det besta vi kan för dem, i med- och motgång. Det är den inställningen som byggt vår verksamhet och gjort oss best på bemanning.
Best erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster till företag, organisationer och myndigheter i Mälardalen. Vi är en verksamhetsnära aktör med god kännedom om de lokala förutsättningarna – därför kan vi erbjuda tjänster av god kvalitet som skapar engagemang, närhet, snabbhet och flexibilitet.
Vi är best på
    Administration
    Ekonomi
    Fastighetsskötsel
    Industri
    Lager och logistik
    Mark och anläggning
    Sälj och marknad
    Teknik
    Transport

 Urval sker löpande. Ansök redan idag!

Sammanfattning

Postadress

Eskilsgatan 20
Eskilstuna, 63356

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024