Inköp och logistik konsulter

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som konsult på spännande uppdrag och vara en del av en dynamisk och framåtblickande organisation? Vi söker nu erfarna inköps- och logistikproffs som vill ta sig an nya utmaningar som konsulter hos oss!


Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta med varierande och stimulerande uppdrag inom inköp och logistik. Vi söker inte efter en specifik kompetens utan värdesätter din breda erfarenhet och förmåga att anpassa dig till olika verksamheter och projekt. Med några års erfarenhet inom inköp, supply chain eller logistik kan du vara precis den vi letar efter!


Spännande uppdrag där du får möjlighet att växa och utvecklas.
Flexibilitet – vi ser gärna både dig som vill bli anställd konsult hos oss eller arbeta som underkonsult genom oss.
Ett nätverk av kunniga kollegor och en stödjande arbetsmiljö.


Ansvarsområden
Dina uppdrag kommer att variera beroende på kundens behov, men några av de viktigaste ansvarsområdena kan inkludera:
Hantera hela inköpsprocessen, från leverantörsval och förhandlingar till beställning och uppföljning.
Optimera logistikflöden för att skapa kostnadseffektivitet och smidiga processer.
Analysera och förbättra supply chain-processer för att säkerställa effektivitet och hållbarhet.
Samarbeta med leverantörer och interna intressenter för att säkerställa rätt leveranser i rätt tid.
Arbeta med lagerstyrning och logistikutveckling för att minska lagerkostnader och öka leveranssäkerheten.
Implementera och utveckla strategier för att förbättra inköps- och logistikprocesser.




Kvalifikationer
Du har flera års erfarenhet inom inköp, supply chain eller logistik.
Du har ett starkt driv och förmåga att arbeta självständigt.
Du trivs med konsultrollen och är redo att ta dig an nya, spännande utmaningar.
Du kan antingen vara intresserad av att bli anställd konsult hos oss, eller arbeta som underkonsult genom din egen firma.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2024
  • Ansök senast: 13 oktober 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Inköpare

Inköpare

15 november 2024

Teknisk inköpare till projekt i Uppsala

Teknisk inköpare till projekt i Uppsala

15 november 2024

Operativ Inköpare

15 november 2024