Inköp - och Logistikansvarig (Interim)

Arbetsbeskrivning

Vi arbetar dedikerat med att hitta det du söker, oavsett om det är en ny utmaning, ny utmanare eller utveckling av dig själv eller din organisation.

Vi erbjuder affärsmässiga rekryterare & konsultchefer och ett kreativt searchteam – alla med en stor portion mod, expertis & genuint engagemang.

PS Partner startades 2010 och är din partner för Executive Search I Rekrytering I Interim I Coaching I Omställning för Chefer & Specialister och har idag kontor i Göteborg, Stockholm och Malmö.

www.pspartner.se

Nu söker vi för kunds räkning en Inköps - och Logistikansvarig till ett företag i Göteborg. Det är ett interimsuppdrag på minst 6 månader med uppstart så snart som möjligt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Lagerplanering och löpande inköp
• Ansvar för relation och arbete med bolagets leverantörer, avtalsförhandling och utvärdering av nya leverantörer
• Transportplanering, bevakning och uppföljning av inkommande och utgående leveranser
• Personalansvar för medarbetare på lager. Leda personalen på lagret i deras dagliga arbete.
• Förbättra system och processer för ett säkert leveransflöde

Vi söker dig som har erfarenhet av personalansvar men även strategiskt arbete kring rutiner, processer och systemstöd då bolaget står inför en implementering av nytt affärssystem. Har du även erfarenhet av att jobba med internationella leverantörskontakter så är det meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PS Partner AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2021
  • Ansök senast: 4 juni 2021

Besöksadress

Första Långgatan 18
None

Postadress

Första Långgatan 18
Göteborg, 41328

Liknande jobb


25 januari 2024

14 januari 2024

Category Sourcing Leader - CAT Layer-glued

Category Sourcing Leader - CAT Layer-glued

12 januari 2024