OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är KB System…
KB System tillverkar och marknadsför flexibel strömförsörjning för dynamiska miljöer. Vi kallar vårt installationssystem för Dynamic Workplace Power och används i golv, vägg, tak eller som fristående stavar och paneler, då under varumärket Com.along. De flyttbara uttagen kan alltid placeras där man vill ha dem i förhållande till arbetsplats och utrustning. Rätt smart…
… och vi söker förstärkning inom inköp, teknik och utveckling!
Då vår verksamhet växer så behöver vi nu utöka vårt team med ytterligare en spelare.
Vi vänder oss till dig som älskar att jobba med inköp, teknik och utveckling, som är ute efter ett jobb där du kommer vara delaktig i många processer samt vara en viktig spelare för företagets fortsatta positiva utveckling. Du kommer rapportera till VD, vilket också kommer vara din närmsta sparringpartner.
KB System är dotterbolag till KB Components och ingår därmed i ett större koncept med mer än 1 200 medarbetare runt om i världen. Du kommer ha många kontaktytor, både internt och externt samt arbeta nära hela KB Systems verksamhet.
I tjänsten kommer du förutom att arbeta med inköp även att arbeta med varierande tekniska uppgifter inom våra produktområden DWP och Com.along. Du kommer ha stor möjlighet att påverka tjänsten utifrån ditt intresse och ambition. Det är viktigt för oss att du har ett brinnande intresse för nyskapande och produktutveckling samt att du är noggrann. Naturligtvis vill vi även att du passar in i vårt gäng på 8 kompetenta, trevliga och glada personer.
Vi söker dig med teknisk bakgrund inom el, konstruktion eller liknande samt har erfarenhet av ritnings- och konstruktionsarbete. Vi använder CAD samt Solid Edge, varpå erfarenhet i dessa program ses som meriterande.
I tjänsten behöver du behärska både svenska och engelska i tal och i skrift, då vi arbetar både med internationella och nationella intressenter.
I utbyte mot din kunskap och ditt engagemang kan vi erbjuda dig anställning i ett spännande företag med stora ambitioner och framtidsplaner.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt ök. Placeringsort är vid vårt huvudkontor i Örkelljunga.
Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan till oss redan idag, dock senast den 31 januari 2023. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor kring tjänsten, kontakta VD Mikael Klint på telefonnummer 0706-456 224 och läs gärna mer om oss på www.kb-system.com.
I denna rekrytering har vi valt våra annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsföretag och annonssäljare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rozita Lindbergh
0371-19026
Produktionschef Jan-Olof Johansson
0371-19028
Kvalitetschef Elzbieta Hedén
0370-692310
VD Lars Holtskog
0708-627126
Personal Annika Salomonson
0435-56124
Personalansvarig Johanna Henriksson
0435-56124
Chef PPT Jukka Valtonen
0435-56125