OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Vi söker en inköpare för ett uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Skellefteå. Rollen är att centralt upphandla förbrukningsmaterial, handhållna maskiner och reservdelar till verksamheten i Sverige. Arbetet innebär att sköta hela inköpsprocessen från A-Ö.
Formell kompetens
- Då engelska är koncernspråk är det ett krav att du behärskar språket flytande
- Körkort och tillgång till bil är ett krav
Din bakgrund
Följande är ett krav:
- Tidigare erfarenhet från självständigt inköpsarbete, med fördel inom industrin.
- Erfarenhet från att jobba i affärssystem
- Förhandlingsvana
Personliga egenskaper
Den person vi söker ska vara självgående och drivande i sitt arbete. Arbetet ställer stora krav på att arbeta självständigt och därför är det av största vikt att du känner trygg i en sådan roll. Vidare är det en självklarhet att du är positiv och bidrar till en bra stämning på arbetsplatsen.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/heltid/Skellefteå
Tillträdesdag
Start omgående enligt överenskommelse
Information
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök därför redan idag!
Lernia är vägen framåt
Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som rekryterar och hyr ut personal i hela Sverige. Vi ingår i Lernia, ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom utbildning och bemanning. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se