OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inpeople Sverige AB Om oss Vi är Inpeople! Vi är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom bemanning och rekrytering. Vi är medlemmar i Bemanningsföretagen och har kollektivavtal. Vi är seniorer i vår bransch och är en naturlig partner för organisationer som vill arbeta på rätt sätt och få bästa möjliga kompetens. Dina arbetsuppgifter Till vår uppdragsgivare söker vi nu en inköpare. Dina arbetsuppgifter består av att ansvara för inköp av produkter från ett antal strategiska leverantörer. Du kommer att köpa efter prognos från produktchefer samt historik. Du arbetar för att höja kvaliteten på det som levereras genom hela flödet. I arbetsuppgifterna ingår även uppföljning av lager, optimering av inflöde samt vara ett stöd till närliggande funktioner. Tjänsten löper på heltid med start omgående. Din profil Vi söker dig med tidigare erfarenhet av inköpsarbete. Meriterande är om du har kunskap om import. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift i såväl svenska som engelska. Som person är du noggrann, initiativrik och har lätt för att samarbeta. Du är drivande och proaktiv i ditt arbete och har ett sinne för goda affärer. Du är dessutom service- och kvalitetsinriktad. Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag.