OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kund räkning söker vi nu efter en Inköpare där fokus är på löpande administrativa inköpsuppgifter. Bland dessa uppgifter ingår mycket externa kontakter med leverantörer och interna kontakter med projektledare.
Omfattning: Start i maj löpande under hela 2020Plats: GöteborgArbetstider: Heltid
I rollen som Inköpare kommer du arbeta med leveransbevakning, inleverans av order samt orderhantering. Du kommer även medverkar i strategiskt inköpsarbete för att utveckla befintliga rutiner, internt och externt. Rollen innebär även allmän inköpsadministration och underhåll av artiklar i affärssystem.
Vi söker dig:
Social kompetens och en god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift är viktiga parametrar.God administrativ förmåga och en erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett stort plus.Prestigelöshet , förmåga att arbeta självständigt och god samarbetsförmåga värderas också högt.
Företaget är ett internationellt miljöteknikföretag som bidrar till en bättre miljö och förbättra livskvaliteten i städer. Om du gillar utmaningar och vill arbeta i en internationell miljö med stort fokus på hållbarhet är det här företaget för dig.
Detta är ett konsultuppdrag där MADE FOR blir din arbetsgivare. Vi är ett konsultföretag med nära och personliga relationer till våra konsulter och med spännande uppdrag hos intressanta företag. Vi månar om våra medarbetare och är stolta över att kunna erbjuda människor möjligheten att uppnå sina karriärdrömmar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sophie Adamsson
0737795249
Ida Ekendahl
0737795249
Ida Ekendahl
Fredrik Alfthan