OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se
Dina arbetsuppgifter
Är du en driftig och kunnig inköpare? Då kan det vara dig vi söker! Som inköpare ansvarar du för att säkerhetsställa effektiva leveranser av material och tjänster till produktionen. Arbetet innebär daglig kontakt med leverantörer och ett nära samarbete med kollegor inom planering och produktion. Som inköpare ser vi att du behärskar samtliga steg i inköpsprocessen.
Registrering av inköp, leveransbevakning, materialplanering och avvikelsehantering är viktiga delar i din roll.
Din profil
Tjänsten som inköpare innebär att du har en stor och varierande kontaktyta med många människor, både externt/internt och även internationellt, därför ser vi att du som person är utåtriktad, kommunikativ på både svenska och engelska samt trivs i en social miljö. Vidare är du en strukturerad och noggrann person med god samarbetsförmåga samtidigt som du har lätt för att ta egna beslut, samt har förmågan att se saker ur olika perspektiv. För att passa in i rollen är du även affärsmässig, driven och har lätt för att se möjligheter.
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning helst inom ekonomi, logistik eller inköp, eller har tidigare arbetslivserfarenhet som vi ser som likvärdig. Har du även tidigare erfarenhet av administration och/eller vana av att jobba i affärssystem är det meriterande.
Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 28 februari, ansök via clockworkpersonal.se
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Veronica Rönngren via veronica.ronngren@clwork.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson
Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback
Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback
Angelica Carlsson
Helena Lundqvist Cabrera