OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsbemanning är ett företag som erbjuder uthyrning och rekrytering av personal inom ekonomi, administration, försäljning och IT. Vi hjälper företag att hitta flexibla rekryterings- och bemanningslösningar. Genom att vara en attraktiv arbetsgivare med nöjda medarbetare kan vi erbjuda våra kunder kompetent och motiverad personal. Vi är auktoriserade av Bemanningsföretagen och har kollektivavtal.
.
För vår kunds räkning söker vi nu en inköpare för ett konsultuppdrag. Uppdraget löper i första hand i sex månader men det finns goda chanser att det kommer att förlängas ytterligare.
Du kommer att jobba med inköp av maskinutrustning inom tooling & development på en global marknad. Arbetsuppgifterna innefattar förhandling och upphandling med målsättning att säkerställa bästa pris, kvalitet och leveransvillkor, utvärdera nya leverantörer samt utveckla och effektivisera inköpsrutiner etc.
Vi ser att du har en relevant högskoleutbildning inom ekonomi eller teknik. Tjänsten kräver att du har minst 3 års erfarenhet av att jobba med inköp av maskinutrustning. Då din spelplan är global så är mycket goda kunskaper i engelska och svenska ett grundläggande krav. Du ska också ha goda kunskaper i Excel och Powerpoint.
Det är meriterande men inte ett krav att ha erfarenhet av att jobba i SAP och SRM.
Låter detta intressant så tveka inte att skicka in din ansökan till oss snarast. Vi jobbar med löpande urval och uppdraget kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person.
Ansök genom att klicka på länken längst ned på sidan.