Inköpare

Inköpare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och kompetent inköpare att ansluta sig till vårt team i Ludvika. Rollen innebär att säkerställa smidig materialförsörjning och produktionsflöde genom att samordna med produktionsplanerare, hantera fakturor och följa upp inköpsorder. 

Arbete på plats är initialt 100%, med möjlighet till 50% distansarbete i framtiden. 

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2023-11-03. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdagen. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansvarsområden
Dina ansvarsområden:

• Koordinera med produktionsplanerare, produktionsledare och leveranskedjeledning för att säkerställa materialtillgång i rätt tid.
• Visa praktiskt planeringssinne och kunskap om produktionsprocesser.
• Ansvara för fakturahantering.
• Uppföljning av inköpsorder.
• Initialt kommer arbetet att utföras 100% på plats, med möjlighet till 50% fjärrarbete i framtiden.

Kvalifikationer
Din bakgrund:

• Bekant med arbete i ERP- och/eller SAP-miljö.
• Fördelaktigt om du har kunskap om hantering av lager, balansjusteringar och kvalitetsfrågor.
• Erfarenhet av att arbeta med Excel.
• Eftersom du kommer att vara en del av ett företag som verkar både lokalt och globalt krävs goda kunskaper i både engelska och svenska.

Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 3 november 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


2 november 2024

2 november 2024

Strategisk inköpare

Strategisk inköpare

1 november 2024

Startegisk inköpare mekanik

Startegisk inköpare mekanik

31 oktober 2024