OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du en utbildning inom inköp och ser nu dig om efter nya utmaningar efter några års erfarenhet som inköpare inom livsmedelsbranschen? Eller har du ett sinne för siffror och sammanhang och vill nu ge dig in i inköpsbranschen? Vi söker nu en driven operativ inköpare för frukt, grönt och blommor avdelningen hos vår kund i Helsingborg. Vi söker dig som trivs med en operativ roll och har förmågan att snabbt och effektivt lösa dagliga utmaningar. Denna position innebär en nyckelroll i att säkerställa tillgänglighet och kvalitet av produkter samt att skapa och upprätthålla starka leverantörsrelationer.
Vi söker dig som är självgående, engagerad och nyfiken. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö och har förmågan att behålla lugnet i stressiga situationer. Du gillar att jobba efter tydliga mål och KPIer i en viktig roll. Det är meriterande om du har erfarenhet inom inköp och/eller logistik samt ifall du tidigare jobbat med Relex (microsoft).
Tjänsten är på heltid med flexibla kontorstider. Urval sker löpande.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Ansvar för avrop och inköp av frukt och grönt, säkerställa tillgänglighet och kvalitet.
Utföra dagliga inköpsaktiviteter, hantera operativa frågor och säkerställa smidiga processer.
Snabb och effektiv problemlösning i samband med inköp, leveranser och produkter för frukt och grönt.
Övervaka leveranser, hantera lagerbestånd och returer på ett effektivt sätt.
Skapa och upprätthålla en konstruktiv dialog med leverantörer för att säkerställa samarbete och kvalitetskrav.
Kvalifikationer
Relevant eftergymnasial utbildning.
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044