Inköpare

Inköpare

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Söker en driven och strukturerad inköpare. Du tycker om att ha många bollar i luften och du drivs av att jobba i ett högt tempo. Vidare ser vi att du tar initiativ och har en vilja att komma framåt. Dina dagliga arbetsuppgifter innefattar:
Leveransbevakning
Orderläggning
Hantera avvikelserapporter
Administrativt inköpsarbete
Ansvara för returer och reklamationer

Omfattning: Heltid (dagtid)
Ort: Sundsvall
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga.
Du ansöker på www.randstad.se, urval och intervjuer sker löpande, ansök senast 2024-02-14. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kosovare.buzuku@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansvarsområden
Leveransbevakning
Orderläggning
Hantera avvikelserapporter
Administrativt inköpsarbete
Ansvara för returer och reklamationer


Kvalifikationer
Eftergymnasialutbildning inom inköp eller ekonomi är meriterande, eller relevant arbetslivserfarenhet
Mycket goda kunskaper inom MS Office
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande: Erfarenhet av operativt inköpsarbete

Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 januari 2024
  • Ansök senast: 14 februari 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024