OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker Inköpsansvarig till vår kund.
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.
Tjänsten är på heltid.
Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.
Uppdraget
Vi söker en erfaren och engagerad inköpsansvarig för en av våra kunder inom området Övrigt inköp/indirekt material. kandidaten kommer att ha ansvar för inköp av varor och tjänster samt för att utveckla och upprätthålla relationer med leverantörer.
Placeringen är i Bromma med möjlighet till hybridarbete.
Krav (OBS, obligatoriska)
Flytande svenska i tal och skrift.
1-3 års erfarenhetinom inköp
Tidigare erfarenhet från offentlig / privatsektor
Erfarenhet av inköp av varor och tjänster
Starka personliga egenskaper såsom driv och engagemang
Om oss
Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.
Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.
Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.
För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.
Läs gärna mer om oss på centio.se.
Vänligen skicka ditt CV på svenska.
Vi ser fram emot din ansökan!