OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett bemanningsföretag med 17 års branscherfarenhet. Våra verksamhetsområden är personaluthyrning, rekrytering och entreprenader främst inom kontor, ekonomi, sälj och marknad. Vi är auktoriserade i Bemannigsföretagen. Vi söker för kunds räkning en person som har gedigen erfarenhet av att arbeta med inköp av olika varugrupper. Det gäller omgående start och ett år framåt. Kunden finns belägen i Danderyd och tillverkar och säljer högteknologiska produkter. Som inköpare kommer du att ansvara för och handlägger inköpsärenden inom definierade områden. Inköpsaktiviteterna omfattar förhandlingar med leverantörer, leverantörsbedömning, lägga beställningar, leveransbevakning e t c. Vi söker en person som skall vara drivande, affärsmässig och ha förmåga att kunna arbeta över alla gränser. Du ska ha erfarenhet av inköpsarbete, ha förhandlingsvana och ska ha arbetat i projekt under några år. Vana av att arbeta i materialplaneringssystem är meriterande. För tjänsten krävs utbildning på högskolenivå alternativt gymnasieutbildning med en påbyggnad av inköparutbildning inom SILF eller annan likvärdig påbyggnad. Goda språkkunskaper i engelska i såväl tal som skrift är ett krav.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719