OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Vi är auktoriserade.Du kommer att arbeta med - Projektinköp, Agera i rollen som projektinköpare i tilldelade utvecklings/applikationsprojekt.- Leverantörsutveckling, bedöma, utvärdera och sätta mål för nya och befintliga leverantörer.Delta i förhandlingar och avtalsuppgörelser.- Genomföra behovsberäkning och svara för köp av erforderligt material för de tilldelade leverantörerna - Bevaka inleverans av beställda varor och tjänster - Inköpsadministration Du kommer att tillhöra ett team med 4 st kollegor som jobbar med att säkerställa alla bitar kring inköp så du behöver kunna jobba i grupp men ha ett eget driv för att utveckla och ständigt förbättra inköp.Du har gärna en teknisk bakgrund eller intresse av teknik i största allmänhet.Vi vill att du som söker har en högskoleutbildning alternativt relevant arbetslivserfarenhet inom Inköpsområdet.Du är noggrann som som person och har en god analytisk förmåga.Du har ett kommersiellt synsätt och är utåtriktad.Du måste kunna arbeta mål- och resultatinriktat samt behärska engelska väl i både tal och skrift.Tjänsten kan leda till anställning hos kund efter en period.