OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi får kontinuerligt in nya uppdrag inom[inköp och hoppas därför intressera dig som vill arbeta i Stockholmsområdet. Uppdragen varierar i tid från någon månad upp tillsvidareanställningar. Du som söker har minst utbildning på gymnasienivå samt god datorvana. Du bör även har relevant erfarenhet och/eller utbildning inom[inköp. Vidare ser vi även att du har goda kunskaper i engelska. Ytterliggare språkkunskaper samt vana av arbete i något större affärssystem är meriterande.[[[[[[[[[[ Som utemedarbetare i vår uthyrningsverksamhet är det viktigt att du är ansvarsfull, har god samarbetsförmåga samt initiativtagande. Det är dessutom viktigt att du är flexibel och har ett högt engagemang. [[[[[[[[[ [Vi tar ej emot ansökningar brevledes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719