OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolia PRESENTATION Poolia Södertälje söker för kunds räkning en Inköpare till ett konsultuppdrag som beräknas starta omgående och ha en längd av ca 3 månader med stor möjlighet till förlängning. ARBETSUPPGIFTER Som dina initiala och huvudskliga arbetsuppgifter kommer du att arbeta med: - orderläggning - registrera och redigera avtal - ta in offerter, leverantörsbedömning - möjlighet till mindre förhandlingar - administrera offertförfrågningar. UTBILDNING/ERFARENHET Du bör ha en utbildning minst motsvarande gymnasienivå och erfarenhet som Inköpsassistent eller Inköpare. Du är noggrann, analytisk, självgående och har lätt för att ta kontakter samt samarbeta. Dina kunskaper avseende Office-paketet är goda och du talar och skriver engelska obehindrat. FÖRETAGSPRESENTATION Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.