OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
- Inköp/Beställning av basvaror - Avvikelserapportering mot leverantörer - Kontinuerlig kontakt med leverantörer På sikt kan arbetsuppgifterna även innefatta: - Utveckla företagets användning av affärssystemet Pyramid, (dvs användarfunktionerna och inte programmering) - Förenkla samt dokumentera artikelstrukturen på företaget - Vara behjälplig vid etableringen av ytterligare en verksamhet Omfattning: Tjänsten kommer till att börja med att omfatta ca 50-75 % men kan sannolikt omfatta mer.Ju mer kunskap och erfarenhet du har från tillverkande industri och tryckkärl, desto mer arbetsuppgifter kan tillskrivas dig och tjänstens omfattning kan öka till ca 75-100 %.Uppdraget börjar som en inhyrning hos kund, och för rätt person finns det möjlighet för en tillsvidareanställning hos kunden.Det finns stora möjligheter att växa i företaget på sikt.Vi söker dig som har en teknisk bakgrund eller ett gediget tekniskt intresse.Du har erfarenhet av inköp och trivs i den rollen.Du har erfarenhet av något affärssystem, gärna "Pyramid".Du har goda kunskaper i Word och Excel, och du behärskar engelska i tal och skrift.Kunden är placerad i Kristianstad.