OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
[[Vi söker för kunds räkning en inköpare.Arbetsuppgifter[ Vår kund är ett företag som levererar material till byggentrepenörer.Arbetet innebär att[ansvara[för och handlägga samtliga inköpsärenden inom definierat affärsområde.Inköpsaktiviteterna omfattar val och kvalificering av leverantörer, förhandlingar med leverantörer, leverantörsbedömningar/-värderingar, orderhantering och all övrig uppföljning med de leverantörer som ingår i affärsområdet.Leverantörerna befinner sig i Sverige och utlandet.Du kommer även att jobba i nära anslutning med lager.Utbildning/Erfarenhet[ Du skall ha[erfarenhet av inköpsarbete och ha förhandlingsvana .Vi ser gärna att du tidigare har köpt in[varor inom byggindustrin[eller liknande.Även vana från lagerarbete är en fördel.Goda språkkunskaper i engelska, både i tal och skrift, är ett krav.Personliga egenskaper Du som söker skall vara självständig, drivande och resultatinriktad.Det är mycket viktigt att du har en stor social förmåga då du ofta arbetar[med många kontaktytor både internt och externt
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström