OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten Till vår uthyrningsverksamhet söker vi just nu inköpare för uppdrag hos våra kunder i stockholmsområdet. Praktisk erfarenhet av såväl affärssystemet SAP som kunskap kring hela inköpsprocessen är ett krav. [ Arbetsuppgifter * Ansvara för pris, betalnings- och leveransvillkor * Ansvara för kontrakt och avtalskrivning * Ansvara för förhandlingar och upphandlingar * Ansvara för prissättning Erfarenheter * Gymnasiekompetens och relevant utbildning inom inköp/logistik är meriterande. * Praktisk erfarenhet från inköpsprocessen * Erfarenhet från IT-branchen är meriterande * Erfarenhet från SAP * Goda kunskaper i Engelska Den här rollen kräver att du är du driven och målstyrd samt att du måste trivas med att ta egna initiativ. Varmt välkommen med in ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719