OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vår kund är i behov av en operativ inköpare som vill ha en viktig roll inom kundens verksamhet i Västerås.
Arbetsuppgifter
Som operativ inköpare kommer dina arbetsuppgifter att bestå utav att bevaka leverantörsresultat och viktiga prestationsindikatorer, samtidigt som du samverkar med leverantörerna och teamet som fokuserar på kategorihantering för att garantera tillräcklig kapacitet och anpassningsförmåga för att möta förutsagda behov inom marknad och produktion. I din roll ingår det även att sammanställa och genomföra strategier för att återställa och förstärka leverantörsprestationer. Du ansvarar även för att styra och organisera samarbetet med leverantörer, samt bygga och underhålla goda relationer med dem.
Krav
- Erfarenhet inom supply chain/inköp/materialplanering eller liknande område
- Kandidatexamen inom ekonomi, teknik, logistik eller likvärdig erfarenhet
- Du trivs med att arbeta i team och med att samverka med andra
- Goda kommunikations- och presentationsförmågor
- Goda kunskaper om Microsoft Office paketet
- Flytande i engelska och svenska, i både tal och skrift
Tillträde och ansökan
Startdatum: 2023-08-14
Slutdatum: 2024-02-29, uppdragslängden kan eventuellt förlängas
Sista ansökningsdagen: 2023-07-14
Ort: Västerås
Urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Sway Sourcing är ett modernt företag som rekryterar inom flera branscher på den svenska arbetsmarknaden. Vi matchar kandidaters kompetens och kunskap med företagets behov. Sway Sourcing har en företagsledning och personal med lång erfarenhet i rekryteringsbranschen, både som ägare och anställda. Vi har ett stort nätverk inom de branscher vi specialiserat oss inom och kan därför hitta de kandidater som snabbt blir en tillgång för företagen.