OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget
Vår kund, en statlig myndighet, har behov av förstärkning av två inköpare. Konsultuppdraget är på heltid och startar 1 november och pågår först till 1 mars 2023, med möjlighet till ytterligare förlängning. Den 1 november kommer upplärningen att starta och efter den är genomförd finns möjlighet att arbeta på distans två dagar i veckan, vilket bestäms i samråd med närmsta chef.
Dina arbetsuppgifter
För att säkerställa att myndighetens arbete med inköp och förvaltning av tjänster hanteras inom utsatt tid avseende tilläggsansökningar behövs stöd för att hantera granskning och administration av ansökningar av nya adresser vid enheten.
I huvudsak kommer du att arbeta med granskning och administration av ansökningar av nya adresser. Arbetet utförs främst i ServiceNow och Diariet. I arbetsuppgifterna ingår dessutom support och problemlösning för inkommande frågor/uppdrag från leverantörer och från myndigheten internt. Det är viktigt att kunna hantera en stor mängd ärenden noggrant under tidspress.
Dina kvalifikationer
- Gymnasieutbildning
- God kommunikativ förmåga i svenska, särskilt i skrift
- Tidigare erfarenhet av att arbeta med en större mängd data på ett noggrant sätt under tidspress
- Mycket god datavana med erfarenhet av att arbete i olika system
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se / 070 887 96 00.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson