OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Karlstad söker för kunds räkning en inköpare/ inköpsassistent.Uppdraget är till en början en uthyrning men kan i förlängningen bli en fast tjänst.Tjänsten innebär löpande inköp med mycket kundkontakt.Man ska kunna hantera inköpssystemet och det förekommer en del administration runt inköp, logistik och produkthantering.Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete och gärna relevant utbildning.Du som söker ska vara flexibel, ordningsam, utåtriktad, engelsktalande och kunna jobba självgående och ta egna initiativ.Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.Vänta inte med ansökan då processen startar omgående. Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Vi är auktoriserade.