Inköpare inom Facility Management

Inköpare inom Facility Management

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och erfaren inköpare inom Facility Management? Vi söker nu en noggrann och strukturerad inköpare för en spännande möjlighet att arbeta hos vår kund i Solna. Om du har en passion för att säkerställa effektiva och kostnadseffektiva lösningar inom fastighetsförvaltning, då kan du vara den person vi letar efter. Vi arbetar med löpande urval, se därför till att skicka in din ansökan på en gång.

OM TJÄNSTEN
Du kommer att arbeta tillsammans med kategoriansvarig inköpare inom Facility Management och ni kommer att ta gemensamt ansvar för att kunna leverera på de behov organisationen har. Den största beställarorganisationen arbetar inom fastighet, men det kommer även förfrågningar från Lager & Logistik samt övriga bolag inom vår koncern.

Här kommer du trivas:
- Om du söker ett arbetsplats där du är en stor del av avdelningens dynamik och utveckling
- Om du uppskattar ett dedikerat samarbete med en engageras konsultchef
- Om du är intresserad och vill fortsätta utvecklas inom Facility Management

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av att upprätta förfrågningsunderlag, avtal och hantera upphandlingar
- Är en duktig analytiker mot nyckeltal och kan ta fram statistiska underlag
- I tidigare anställningar genomfört inköps-och förhandlingsprocesser
- Har goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel

Det är meriterande om du har:
- Kunskap inom säkerhet kopplat till Facility Management
- Kunskaper av entreprenadupphandlingar är meriterande

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Du är noggrann och kvalitetsmedveten och håller en hög standard i ditt arbete
- Du är strukturerad och har förmågan att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt under stundtals högt tryck

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2023
  • Ansök senast: 27 oktober 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


24 november 2024

Inköps och e-handelsexpert

Inköps och e-handelsexpert

22 november 2024

Sourcing Manager Software

Sourcing Manager Software

22 november 2024

22 november 2024