OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Framtiden AB söker nu för en kunds räkning en inköpare med erfarenhet inom inköp, offentlig upphandling och gärna byggbranschen.Vår kund är ett företag som äger och förvaltar bostäder och kommersiella lokaler i Jönköpingsområdet.Arbetsuppgifter/ omfattning Du kommer att arbeta med och ansvara för inköp av olika slag och vitt skilda områden.Den dominerande verksamheten är inom branscher som berör förvaltning och service, men även inom områden som teknik, administration och datasektorn kan vara aktuella.Formell kompetens/utbildningskrav: Lämplig utbildning och erfarenhet.Kunskap om "Lagen offentlig upphandling".Erfarenhet från byggbranschen är en stor fördel.Några års erfarenhet.Personliga egenskaper: Vi ser med fördel att du har ett stort engagemang, är självgående, har intresse för bostadssektorn, positiv och drivande.Övrigt: B-körkort.Arbetstider/ anställningsform: Heltid Lön: Enligt ök.Arbetsplats ort: Jönköping Ansökan: Omgående Märk ansökan "Inköpare" Låter detta som ett intressant och spännande jobb för dig?Eller känner du någon som är lämplig?
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996