OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget
I rollen som Interim Inköpare kommer du att ingå i inköpsgruppen och arbeta proaktivt i verksamhetens inköpsprocesser. Du kommer att ha en nära kontakt med leverantörer, för vilka du även kontinuerligt bevakar, analyserar och kravställer. Du följer upp leverantörsavtal, identifierar nya leverantörer och har det operativa ansvaret för verksamhetens inköp. Du arbetar i nära samarbete med övrig inköpsorganisation och bidrar till att kontinuerligt vidareutveckla inköps- och logistikfunktionen.
Om dig
Vi söker dig som har god erfarenhet av kvalificerat inköpsarbete, gärna inom tillverkande industri. Du har en god systemvana och det är meriterande med erfarenhet av SAP. Som person är du strukturerad och målfokuserad. Du trivs i nära samarbete med såväl interna som externa kontakter och du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga.
Övrigt
Uppdragsstart är omgående och beräknas till minst 3–6 månader med möjlighet till förlängning eller fast anställning. Uppdragets omfattning är heltid alternativt deltid. Placeringsort är i Jönköpingsområdet.
VEM är VEM
VEM är ett utvecklingsorienterat konsultföretag som erbjuder högkvalitativa tjänster inom rekrytering och interimslösningar av ledande befattningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
LiseLottRoman, VEM AB
036-570 11 83
AnetteBeckman, VEM AB
036-570 11 82