OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av inköp och ekonomi? Är du handlingskraftig och kan prioritera ditt arbete efter behov? Vill du vara med på en spännande resa i ett expansivt bolag där du som ny medarbetare får en central roll? Då är detta tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som vår kunds nya inköpare kommer du att fördela din tid med 80% på inköp och 20 % på ekonomi. Den huvudsakliga arbetsuppgiften som rör inköp innefattar ansvar över leveranser och inköp från industri. Vidare kommer du att hålla koll på saldon samt planera och genomföra inköp som sker både nationellt och internationellt då kunderna finns i hela Skandinavien, Östeuropa och Asien. Du kommer även att ha en daglig kontakt med kunderna för att säkerställa att leveranserna kommer i tid. När det kommer till ekonomin kommer du at ansvara för fakturor och utlandsbetalningar.
Om företaget
Vår kund arbetar med att producera elektronikdelar som de sedan säljer till sina kunder som är verksamma inom industrin. Det är ett litet familjärt företag som just nu är i en spännande expansionsfas där du som ny medarbetare får vara med och bygga upp.
Mer information om företaget ges vid intervjun.
Din profil
Du som söker kan arbeta självständigt och driva ditt eget arbete, du är handlingskraftig och har förmågan att prioritera ditt arbete efter behov. Du besitter en god samarbetsförmåga och strävar alltid efter god service gentemot dina kunder.
Skallkrav i tjänsten:
- Minst ett års erfarenhet av inköp och ekonomi
- Svenska och engelska i tal och skrift
- B-körkort
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 08.00 - 17.00
Ort: Helsingborg
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna