Inköpare med ekonomiansvar sökes!

Inköpare med ekonomiansvar sökes!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av inköp och ekonomi? Är du handlingskraftig och kan prioritera ditt arbete efter behov? Vill du vara med på en spännande resa i ett expansivt bolag där du som ny medarbetare får en central roll? Då är detta tjänsten för dig!


OM FÖRETAGET
Vår kund arbetar med att producera elektronikdelar som de sedan säljer till sina kunder som är verksamma inom industrin. Det är ett litet familjärt företag som just nu är i en spännande expansionsfas där du som ny medarbetare får vara med och bygga upp.
Mer information om företaget ges vid intervjun.


DINA ARBETSUPPGIFTER
Som vår kunds nya inköpare kommer du att fördela din tid med 80% på inköp och 20 % på ekonomi. Den huvudsakliga arbetsuppgiften som rör inköp innefattar ansvar över leveranser och inköp från industri. Vidare kommer du att hålla koll på saldon samt planera och genomföra inköp som sker både nationellt och internationellt då kunderna finns i hela Skandinavien, Östeuropa och Asien. Du kommer även att ha en daglig kontakt med kunderna för att säkerställa att leveranserna kommer i tid. När det kommer till ekonomin kommer du att ansvara för fakturor och utlandsbetalningar.


DIN PROFIL
Du som söker kan arbeta självständigt och driva ditt eget arbete, du är handlingskraftig och har förmågan att prioritera ditt arbete efter behov. Du besitter en god samarbetsförmåga och strävar alltid efter god service gentemot dina kunder.
Skallkrav i tjänsten:
- Minst ett års arbetslivserfarenhet av inköp och ekonomi
- Svenska och engelska i tal och skrift


OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.


VILLKOR


Startdatum: Omgående
Placeringsort: Helsingborg
Arbetstider: 08.00 - 17.00
Omfattning: Heltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB,
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2021
  • Ansök senast: 17 juni 2021

Liknande jobb


22 november 2024

21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024