Inköpare med erfarenhet av LOU, Stockholm

Inköpare med erfarenhet av LOU, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om konsultuppdraget

- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 3 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.


Uppdragsbeskrivning

Inköparens arbetsuppgifter och ansvarsområden är:

- Leder och stöttar verksamheten genom direktupphandlingsprocessen i enlighet med ansvarsmodellen för direktupphandlingar
- Leder och stöttar verksamheten vid förnyade konkurrensutsättningar i enlighet med ansvarsmodellen för förnyade konkurrensutsättningar, stöttar även vid avrop via rangordnat ramavtal
- Stöttar verksamheten vid avtalsfrågor, exempelvis vid bedömning om avtal/ramavtal kan nyttjas för aktuellt behov, bidrar med kompetens kring hur villkor ska tolkas
- Stöttar gate-keeper vid kompletterande beställningar och direktupphandlingsärenden genom insamlande av relevant information för ärendet
- Utvecklar funktionen i syfte att effektivisera och optimera arbetet och ansvarsområdet
- Ansvarar för granskning av nya utbildningsleverantörer, enligt beslutade kriterier
- Bidrar till utvecklingen av gruppen och sektionen
- Kommunicerar med verksamheten om funktionens uppdrag och vad funktionen kan bidra med
- Utbildar verksamheten inom ansvarsområdet
- Identifierar behov av digitalisering inom ansvarsområdet


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Konsulten ska ha akademisk examen inom relevant område (t.ex. ekonomi, juridik, civilingenjör, beteendevetenskap) alternativt examen från inköpsfokuserad YH-utbildning eller dylikt.
- Konsulten ska ha erfarenhet av att ha arbetat i ett upphandlingsverktyg som t.ex. Visma Tendsign, E-avrop i minst 1 uppdrag som pågår/pågått det senaste 2 åren.
- Konsulten ska minst ha arbetat 1 år inom aktuellt område (inköp eller upphandling inom/åt offentlig sektor).




Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Konsulten bör ha erfarenhet av att ha arbetat i Excel i minst 3 tidigare anställning/uppdrag.
- Konsulten bör ha erfarenhet av förhandling genom att ha deltagit eller lett 1 förhandlingsprocess inom inköp.
- Meriterande med erfarenhet av verksamhetsutvecklingsprojekt inom området, beskriv kort ett projekt som konsulten deltagit i.


______________________

Hur du kommer vidare



- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.


Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.

Om Shaya Solutions

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2021
  • Ansök senast: 22 november 2021

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

25 november 2024