OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund i Eskilstuna befinner sig i en expansiv fas och behöver förstärkning! Vi söker främst dig som har erfarenhet av lagerstyrning och/eller inköp, men även orderadministration. Har du någon typ av logistikutbildning är detta meriterande. Du lägger stor vikt vid kvalitet, du har god systemvana och du trivs med att jobba i ett högt tempo.
Arbetsuppgifter:
Som inköpare har du extern kontakt med kunder som du ger rätt service. Det kan handla om att diskutera prognoser med kundens produktchef och besluta hur stora volymer som ska köpas in/skickas/lagerhållas. Rollen är en kombination mellan inköp, service, sälj och administration. Arbetstiderna är dagtid.
Som person är du ordningssam, självgående och lösningsorienterad.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Hur du ansöker:
Du söker denna tjänst via Future Bemannings hemsida. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag då urval sker löpande. Återkoppling på din ansökan kan dock komma att dröja tills annonsen löper ut.
Observera att vi inte har möjlighet att ta emot jobbansökningar via e-post, telefon eller sms!
Vid frågor kan du kontakta oss på Tel 010-16 18 900 eller på e-post info@futurebemanning.se
Future Bemanning är ett bemannings- och rekryteringsföretag med människan i fokus. Vi arbetar med personal inom såväl tjänstemannasektorn som den kollektiva sektorn.
Vår vision är att vara ett föredöme inom bemanning och förändra synen på branschen. Genom att ha medarbetarna i fokus och ta fram kreativa och nyskapande lösningar i branschen, så gör vi skillnad!
Vi är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och utsedda av Dagens Industri till Gasellföretag 2019 och 2020.